Neposlouchám sice rozhlas příliš často, ale v poslední době jsem trávil nějaký čas za volantem a měl k tomu puštěný Radiožurnál. A mimo jiné jsem s údivem zjistil, že párkrát zazněl rozhovor s nějakou spisovatelkou či spisovatelem o konkrétní knížce, tedy dokonalá neplacená reklama, která by dozajista byla v případě zakoupených reklamních minut zatraceně drahá.
Vzhledem k tomu, že ročně u nás vycházejí tisíce knih, zapřemýšlel jsem, dle jakého klíče Radiožurnál obdarovává vybrané autory reklamním časem. Je za tím kulturní poslání a existuje tedy výběrová komise, která pročte knižní produkci a pak rozhodne, kterou knihu posluchačům doporučí? Či se snad losuje z klobouku? Nebo ten čas tajně platí nakladatelství, knihkupci či sami autoři? Nějak tak to být musí, neboť se mi nechce věřit tomu, že je to taková ta česká oblíbená hra, při níž si „holky a hoši, co spolu mluví“ takto vzájemně vypomáhají.
Nevíte o tom někdo něco? Stálo by to za článek…
Petr Paulczyński:
Volební program žít Brno: Krátkozrakým zadarmo brýle, plešatým paruky, neatraktivním prostitutky, hloupým asistenty, bezzubým protézy, líným otroky, alkoholikům chlast, feťákům matroš, chudým dovolenou a daňovým poplatníkům slušné drogy, aby tu káru táhli dál a moc neremcali.
Čtenář glos J. V. mi napsal:
UPRCHLÍK : člověk utíkající před něčím (válkou, režimem a pod.)
PŘIPRCHLÍK: člověk utíkající za něčím (blahobytem, šířením ideologie a pod.)
Čeština je jazyk vtipný:
Té radosti dětí v Africe, až jim tam vrátíme tatínky!
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV