Stěžujete si na to, že přednášky v brněnské škole jsou propagací multikulturní ideologie. Proč vlastně? Co vám na tom nejvíce vadí?
V prvé řadě právě to, že je to ideologie. A ta spolu s politikou a náboženstvím, které navíc v sobě zmíněná ideologie skrývá, do škol nepatří. Stát je podle mě přece povinen v rámci vzdělávání zajistit ideologicky neutrální výuku.
Co se ve škole konkrétně odehrálo a co z toho považujete za nepřijatelné pro výchovu českých dětí? Zajímají mne i konkrétní případy ideologické indoktrinace…
Myslím si, že i díky tomu, že se před příjezdem praktikantů Edisonu na Základní škole Heyrovského o projektu hodně mluvilo, témata se snažila vyvarovat náboženského a politického kontextu. Objevují se ale i spousty jiných případů než je projekt Edison, kde programy obsahující multikulturní výchovu s sebou nesou prezentaci islámu jen v pozitivní rovině, exkurzi do mešit, oblékání se do muslimských oděvů, ukázky modlení, kde se zapojovali i žáci, manipulativní hru na uprchlíky a pohraničníky a tak dále. Problémem je, že se to děje i v mateřských školách. Je opravdu tristní, že stále mnoho lidí neuvažuje v souvislostech a ještě tomuto typu indoktrinace tleská. Mluvíme prostě o cílené propagandě a to nejen v České republice, ale i jinde v Evropě.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Zuzana Koulová