Hejtman Grolich: Nyní je ta správná doba jít se očkovat

18.05.2021 18:20 | Zprávy

V úterý 18. května 2021 se v brněnském Divadle Husa na provázku uskutečnila tisková konference k představení očkovací kampaně Jihomoravského kraje.

Hejtman Grolich: Nyní je ta správná doba jít se očkovat
Foto: repro Youtube, tan
Popisek: Jan Grolich, 4. hejtman Jihomoravského kraje

Během konference byly představeny vizuály a oficiální slogan. Kampaň má za cíl pomoct všem váhajícím rozhodnout se jít naočkovat.

„Očkování pomáhá zastavit šíření koronaviru a pokud si přejeme vrátit k běžnému životu bez vážných mimořádných opatření, je nyní ta správná doba jít se očkovat. Každý má pro očkování trochu jinou motivaci. Někdo už si přeje navštívit svoje rodiče a prarodiče, jiný by rád na hudební či divadelní představení, další vycestovat za vysněnou dovolenou. Ale všichni se shodnou na jednom, ať už máme všichni klid od koronaviru a pandemie,“ sdělil hejtman Jihomoravského kraje Jan Grolich, který se hned po skončení úterní tiskové konference zamířil naočkovat do centra v areálu BVV.

Kampaň navazuje na oficiální celostátní kampaň „Udělejme tečku“. Pro Jihomoravský kraj ji tvoří Marketingová agentura O-range, která využívá jasných identit a značku kraje. Cílem kreativního řešení je zejména to, aby celkové vyznění bylo autentické, důvěryhodné a s nadhledem typickým pro Jihomoravský kraj.

Kampaň bude tvořit jak její offline část (billboardy, plakáty…), tak i online kampaň (sociální sítě, internet) – ta bude spuštěna hned, jakmile Ministerstvo zdravotnictví umožní očkování pro věkovou skupinu pod 40 let, na kterou kampaň cílí.

Náklady na kampaň dosahují částky 1 milionu korun. „Velký dík patří brněnským firmám, krajským příspěvkovým organizacím a osobnostem, které poskytly své plochy nebo ji podpořily bez nároku na honorář,“ dodal hejtman Grolich.

„Krajskou regionální kampaň jsme chtěli mít uvěřitelnou pro jižní Moravu a zároveň citlivě provázanou s národní kampaní odborné iniciativy Cesta ven. Naším zájmem bylo netříštit pozornost veřejnosti a maximálně využít síly celostátního symbolu tečky. V krajské komunikaci poskytneme prostor osobnostem s největším potenciálem pro oslovení našeho regionu,” uvedl z pozice hejtmanova marketingového poradce Petr Lesenský, člen vedení Asociace Public Relations.

Více informací k očkování a registraci do centrálního rezervačního systému najdete ZDE.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

koronavirus

Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.

Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.

autor: PV

MUDr. Jiří Mašek byl položen dotaz

Jak navrátit důvěru lidem ve stát?

Jestli vám rozumím správě, za poklesem důvěry lidí ve stát vidíte působení této vlády. Podle mě je teda problém mnohem hlubší a přesahuje tuto jednu vládu, ale spíš by mě zajímalo, jak budete chtít tuto důvěru obnovit? A divíte se, že lidí státu nevěří, když se většina z nás má stále hůř, i když řád...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Michálek (Piráti): Už dnes církve odmítají poskytovat policii informace

19:03 Michálek (Piráti): Už dnes církve odmítají poskytovat policii informace

Ústavně právní výbor Poslanecké sněmovny projedná příští středu kontroverzní smlouvu s Vatikánem.