CzechTourism: Loňské veletrhy oslovily více než 1,3 milionu návštěvníků

22.12.2015 11:24 | Zprávy

17 veletrhů s oficiální expozicí, více než 200 vystavovatelů z řad komerčních i nekomerčních subjektů, počet oslovených návštěvníků přesahující 1 300 000. To jsou výsledky roku 2015 na veletržním poli.

CzechTourism: Loňské veletrhy oslovily více než 1,3 milionu návštěvníků
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Rok 2015 se nesl ve znamení nové oficiální veletržní expozice, kterou slavnostně představila agentura CzechTourism na prvních veletrzích letošního roku. Její přehledné, jednoduché uspořádání, velkoformátové obrazy, projekční led stěna či levitující lampiony vznášející se nad stánkem, zaručily její úspěšný start a velmi příznivé hodnocení ze strany návštěvníků i odborné veřejnosti. Vystavovatelé účastnící se veletrhů pod záštitou agentury CzechTourism ji ve většině případů hodnotí jako nejzdařilejší v historii.

Novou expozici měli návštěvníci možnost zhlédnout na 17 domácích i zahraničních veletrzích cestovního ruchu, její slavnostní premiéra na veletrhu Holiday World v Praze proběhla za účasti ministryně pro místní rozvoj Karly Šlechtové.

Dva nejvýznamnější veletrhy cestovního ruchu – ITB Berlín a WTM Londýn se zároveň staly místem poděkování významným partnerům za spolupráci v uplynulém roce. Na veletrhu ITB tak byly v průběhu slavnostního vyhlášení  CzechTourism Awards předány ceny v kategorii nejlepší touroperátor (DER Touristik), nejlepší médium (Sächsische Zeitung) a nejlepší projekt (Plzeň – Evropské hlavní město kultury 2015). Na veletrhu WTM si ocenění odnesla v kategorii trade společnost British Airways, nejlepším partnerem v kategorii media byl zvolen novinář Brendan Harding a cenu za celoživotní přínos získala zakladatelka organizace Friends of Czech Heritage, paní Barbara Peacock.

Agentura CzechTourism ceny nejen udělovala, ale také si jich řadu z veletrhů přivezla. Na nejvýznamnějším indickém B2B  veletrhu OTM Mumbai získala vítězství v kategorii „nejlepší soubor tištěných publikací“, na veletrhu ITB Berlín pak obdržela bronz v soutěži The Golden City Gate se svým propagačním spotem „Czech Republic: Land of stories“. Na kazachstánském veletrhu KITF Almaty se podařilo navíc získat ještě ocenění za nejúspěšnější comeback na trh.

V zaoceánské premiéře představila agentura CzechTourism svůj nový veletržní stánek na dubnovém technologickém veletrhu CSITF v rámci Dnů České republiky v Šanghaji. Jedná se o ekonomicky nejvyspělejší oblast východní Číny s velkým příslibem pro budoucí návštěvnost ČR.

Jednou z posledních akcí letošního roku byl veletrh IBTM Barcelona, který společně s veletrhem IMEX Frankfurt patří k těm nejvýznamnějším na poli kongresové turistiky. Velký zájem hosted buyers budila nejen expozice samotná, ale i destinační prezentace probíhající přímo v prostorách stánku. Slavnostní koktejl pro partnery navíc umožnil vystavovatelům využít neformální atmosféry akce k navázání nových kontaktů.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Martin Exner byl položen dotaz

Kdo přesně podle vás nebere válku na Ukrajině vážně?

A co máte na mysli tou podporou Ukrajiny všemi prostředky? Měli bysme tam nasadit i vlastní vojáky? Nebyl by ale tento krok začátek třetí světová? A máte dojem, že se Ukrajině pomáhá málo?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP: Rekonstrukce stropní desky nad vestibulem stanice Florenc C ve třetí etapě

16:33 DPP: Rekonstrukce stropní desky nad vestibulem stanice Florenc C ve třetí etapě

Rekonstrukce stropu nad stanicí metra Florenc C i samotného vestibulu, které Dopravní podnik hl. m. …