„Od dynamického nákupu si slibujeme transparentnost výběrových řízení a flexibilitu při provádění reklamních kampaní,“ uvedl Jan Herget, ředitel agentury CzechTourism. Do systému se mohou hlásit zájemci o dodávku inzertního prostoru a souvisejících služeb průběžně po celou dobu jeho fungování. Dokumentace a instrukce pro přihlášení jsou zveřejněny v Národním elektronickém nástroji zde.
Na parametrech systému pracoval CzechTourism od března letošního roku, kdy například provedl předběžnou tržní konzultaci se čtrnácti klíčovými hráči na trhu. Záznam z konzultace je k dispozici zde. Ta proběhla na dálku pomocí prostředků elektronické komunikace kvůli opatřením zamezujícím šíření nového koronaviru.
V rámci systému bude CzechTourism u kvalifikovaných dodavatelů poptávat služby v oblasti vytváření strategie inzerce a plánů nákupu inzertního prostoru, realizace nákupu, nastavení hodnotících kritérií inzertních kampaní a nastavení cílů pro dosažení dopadu na cílovou skupinu, monitoringu průběhu kampaní, správu a průběžnou optimalizaci kampaní, či hodnocení dopadů a plnění cílů inzertních kampaní.
„Proces kvalifikace zájemců do systému je otevřený,“ dodal Herget. „Pokud se zájemci nepodaří kvalifikovat se na první pokus, dostane vyrozumění s konkrétními důvody. Pak může svoji nabídku doplnit či opravit a přihlásit se znovu,“ dodal Herget.
CzechTourism hledá dodavatele v šesti oblastech pořizování inzertního prostoru, kterými jsou integrované marketingové kampaně, on-line reklama, venkovní a vnitřní reklama, či reklama v tisku, televizním nebo rozhlasovém vysílání.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva