Pro společnost zabývající se mj. digitálním marketingem jsou elektronická PF, která užívá od roku 2007, její každoroční vizitkou a překvapením pro klienty jak v České republice, tak v zahraničí. PF2014 s videoreceptem na lék štěstí si mezi vánočními a novoročními svátky pustilo více než 15 tisíc lidí a více než 1500 z nich vytvořilo nové přání a poslalo ho dál.
Společnost v úvodu svého PF oznámila, že Lékárna.cz konečně po deseti letech bádání objevila lék štěstí a posílá na něj recept. Po prokliku pak lékárnice na videu lék namíchala z ingrediencí, které individuálně vybral odesílatel PF ze seznamu předtočených videsekvencí. Každý, kdo PF dostal, ho mohl sdílet na Facebooku a také namíchat vlastní lék štěstí pro někoho ze svých blízkých a poslat mu ho. „Poprvé jsme nabídli možnost upravit si a přeposlat PF dál, protože už loni o to měli naši partneři velký zájem. Péeefka jsou sice nositelem naší značky, ale podtrhují ji spíše atraktivním nápadem a netradičním zpracováním. Proto je lidé nevnímají jako reklamu, ale spíše jako milé a potěšující sdělení, které mohou a chtějí poslat dál. Často ještě dlouho na internetu žijí,“ konstatuje Vladimír Finsterle, majitel společnosti a zároveň šéf strategického marketingu, pod jehož vedením se letos PF rodilo. Jeho slova dokresluje skutečnost, že například PF2012 s receptem na hruškový punč si do dnešního dne na internetu pustí každou minutu asi dvacet lidí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva