Pro společnost zabývající se mj. digitálním marketingem jsou elektronická PF, která užívá od roku 2007, její každoroční vizitkou a překvapením pro klienty jak v České republice, tak v zahraničí. PF2014 s videoreceptem na lék štěstí si mezi vánočními a novoročními svátky pustilo více než 15 tisíc lidí a více než 1500 z nich vytvořilo nové přání a poslalo ho dál.
Společnost v úvodu svého PF oznámila, že Lékárna.cz konečně po deseti letech bádání objevila lék štěstí a posílá na něj recept. Po prokliku pak lékárnice na videu lék namíchala z ingrediencí, které individuálně vybral odesílatel PF ze seznamu předtočených videsekvencí. Každý, kdo PF dostal, ho mohl sdílet na Facebooku a také namíchat vlastní lék štěstí pro někoho ze svých blízkých a poslat mu ho. „Poprvé jsme nabídli možnost upravit si a přeposlat PF dál, protože už loni o to měli naši partneři velký zájem. Péeefka jsou sice nositelem naší značky, ale podtrhují ji spíše atraktivním nápadem a netradičním zpracováním. Proto je lidé nevnímají jako reklamu, ale spíše jako milé a potěšující sdělení, které mohou a chtějí poslat dál. Často ještě dlouho na internetu žijí,“ konstatuje Vladimír Finsterle, majitel společnosti a zároveň šéf strategického marketingu, pod jehož vedením se letos PF rodilo. Jeho slova dokresluje skutečnost, že například PF2012 s receptem na hruškový punč si do dnešního dne na internetu pustí každou minutu asi dvacet lidí.
Společnost Pears Health Cyber letos pro své PF záměrně zvolila lékárenské téma, protože provozuje první a největší internetovou lékárnu, která v roce 2013 završila deset let své existence a stále se suverénně drží na pozici jedničky v prodeji volně prodejných léků, doplňků stravy a kosmetiky na internetu. Lék na štěstí začal speciální tým připravovat na konci léta, míchat ho bylo možné z 15 různých ingrediencí od tradičních Zdraví, Pohoda, Spokojenost a Láska k nekonvenčním typu Cítit se jako hvězda, Říct šéfovi co si myslím nebo Jíst co chci a kdy. Natočeno bylo celkem 52 minut záznamů s jednotlivými ingrediencemi a jejich mícháním, asi 6 GB dat v české i anglické jazykové mutaci. „Náklady na výrobu byly zanedbatelné, zakládáme si na tom, že PF je vlastně ukázkou toho, co umíme a jak talentované máme ve firmě zaměstnance,“ dodal V. Finsterle.
Ohlasy na Lék štěstí 2014 přicházely obratem – oceňovaly originalitu i viralitu. „Také invenčné prianie som dávno nedostala,“ vzkázala přední slovenská lékařka. „Pobavili jsme se celá rodina“, „Opět velká invence“ a „What a lovely Christmas card“ byly často opakovanými slovy v první zpětné vazbě.
O společnosti Pears Health Cyber
Česká společnost Pears Health Cyber podniká 15 let v oblasti farmacie a zdravotnictví. Provozuje e-shop www.lekarna.cz a také síť kamenných lékáren Harmonia, nabízí konzultační servis v oblasti digitálního marketingu a komunikace, edukační aktivity pro odbornou veřejnost i pacienty. Spektrum aktivit činí z Pears Health Cyber vertikálně integrovanou skupinu, která své aktivity rozvíjí v duchu vize Chceme, aby každý, kdo pečuje o zdraví své i těch druhých, měl pro svá rozhodnutí dostatek znalostí a možností volby. Více informací o našich aktivitách a lidech najdete na www.pearshealthcyber.cz.
PF2014 s lékem štěstí můžete shlédnout zde - www.lekarna.cz/lek-stesti/1-lekarna?click_banner=1235
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva