Ticket Junior: Řešení problému nedostupných mateřských škol

11.09.2014 10:11 | Zprávy

Společnost Edenred přináší do České republiky inovativní řešení, které rodičům zlevní platby za školku a pomůže umístit více dětí do předškolních zařízení. Zpřístupní tak předškolní výchovu a rozvoj více rodinám a významně pomůže i zaměstnavatelům. Řešení podpory předškolní výchovy dětí u zaměstnaných rodičů již společnost Edenred úspěšně uvedla do praxe ve Velké Británii, kde ho využívají např. Coca-Cola, DHL, KPMG či BMW (UK).

Ticket Junior: Řešení problému nedostupných mateřských škol
Foto: Hans Štembera
Popisek: Děti - ilustrační foto

V České republice se vloni do státem zřizovaných školek nedostalo přes 60 tisíc dětí a jedná se o jeden z aktuálních společensko-ekonomických problémů. Pro rodiče to znamená, že musejí hledat dražší soukromé školky, což si velká část z nich nemůže dovolit a představuje to tak nucený odklad návratu do práce.
Edenred pomáhá řešit problém  novým produktem Ticket Junior.

Projekt je založený na elektronickém propojení zaměstnavatelů, školek a rodičů. Díky této unikátní kooperaci nabízí Edenred uplatnění daňové  výhody a tím snížení nákladů na školku pro rodiče o 31 procent a zároveň udržení klíčových zaměstnanců v pracovním procesu nebo urychlení návratu rodičů do zaměstnání po rodičovské dovolené. „Řešení je v Česku naprostou novinkou, a odstartovali jsme ho v květnu 2014 v rámci pilotního projektu, kterého se účastní spolu s naší společností i firmy AC Nielsen a CA Technologies,“ uvedl generální ředitel společnosti Edenred Martin Bulíř. Řešení lze technologicky zjednodušeně přirovnat k online bankingu a administrativně nezatěžuje firmy ani školky.

„Vítáme zvýšení finanční dostupnosti nestátních zařízení péče o děti pro pracující rodiče. Věříme, že zaměstnavatelé, kteří dbají na work-life balance, tento produkt ocení a zařadí ho mezi benefity pro své zaměstnance a zaměstnankyně,“ uvedla Miloslava Kramná z organizace APERIO, která se zabývá slaďováním rodinného a profesního života.

Firmám přináší Ticket Junior pomoc s dřívějším návratem zaměstnanců zpět do práce. Podle loňského průzkumu společnosti Deloitte by 84 procent tuzemských firem uvítalo dřívější návrat rodičů zpět do práce. Důvodem je zejména využití jejich znalostí a odbornosti.

V Česku existují i jiné varianty podpory předškolního vzdělávání, ale systém Ticket Junior je nejefektivnějším a administrativně nejjednodušším řešením s absolutní kontrolou účelového využití daňového benefitu.

Více informací k Ticket Junior najdete na www.edenred.cz.

Edenred,  tvůrce stravenek Ticket Restaurant®,  je světovou jedničkou v oblasti předplacených korporátních služeb, navrhuje a dodává řešení, která zlepšují efektivitu organizací a posilují kupní sílu jednotlivců. Při správném používání  přidělených prostředků  tato řešení umožňují společnostem efektivněji spravovat:

• Zaměstnanecké výhody (Ticket Restaurant®, Ticket Benefits®, Ticket Alimentacion, Ticket CESU a další) 
• Proces řízení nákladů (Ticket Čistý, Ticket Profi®, Card,Ticket Car,Ticket Clean Way, Repom, atd.)
• Incentivní a odměňovací programy (Ticket Compliments, Ticket Kadéos, atd.)

Skupina také podporuje veřejné instituce při řízení jejich sociálních programů (Ticket Service).

Akcie společnosti jsou kotovány na burze NYSE Euronext Paris. Edenred působí ve 41 zemích světa s více než 6000 zaměstnanci, má téměř 640 000 klientů z firemního a veřejného sektoru, 1,4 milionů přidružených obchodníků a 40 milionů příjemců. V roce 2013 činil celkový objem emise 17,1 mld. €, z čehož téměř 60% bylo generováno na rozvíjejících se trzích.

Značka Ticket Restaurant® a všechny ostatní obchodní názvy programů a služeb Edenred jsou registrované ochranné známky společnosti Edenred SA.

Tento článek je staršího data a je dostupný pouze pro předplatitele. Předplatné můžete vyzkoušet zdarma, nebo zakoupit, zde:

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

MUDr. Ivo Trešl byl položen dotaz

léky na předpis

Vážený pane Trešle, opožděně Vám moc děkuji za Vaši odpověď. Kéž by se podařilo prosadit prodej léků na předpis i na internetu. Troufnu si mluvit i za jiné, protože určitě nejsem sama, kdo by to uvítal. Vy sám tvrdíte, že byste takový prodej podpořil. Nemůžete ale něco takového jako senátor navrhnou...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Návštěvníci Karlovarského festivalu si mohou odpočinout třeba v jaderném reaktoru

19:02 ČEZ: Návštěvníci Karlovarského festivalu si mohou odpočinout třeba v jaderném reaktoru

Fanoušci hvězd stříbrného plátna, kteří se koncem června sjedou na 58. ročník Mezinárodního filmovéh…