Ministerstvo zdravotnictví rozjíždí další očkovací kampaň. Nově se hodlá více zaměřit na zájmové skupiny, spolky a náboženské nebo národnostní komunity. Zapojit by se také mělo co nejvíce „influencerů“ a „známých osobností“.
Resort tento týden uzavřel smluvní dodatek s reklamní společností Remmark – ta pro vakcinační kampaň shání místo v médiích. Podle dohody by se do vnucování vakcín mělo zapojit co nejvíce „nezávislých“ a „komunitních“ médií.
Co se týká oněch osobností, v dodatku doslova stojí: „Osobnosti bude dodavatel oslovovat podle vlivu, který vytvářejí prostřednictvím sociálních sítí (například youtubeři), nebo ty, které se těší popularitě a uznání například díky účinkování v úspěšném televizním či rozhlasovém pořadu.“
Tempo očkování v poslední době klesá. Doposud mělo ukončené očkování přibližně 47 procent obyvatel České republiky.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
COVID
Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.
Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.
autor: AZy
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.