Billboardy budou připomínat selfie
ČSSD, která chce za kampaň utratit do 80 milionů korun, už nyní míří na lidi na internetu cílenou reklamou. Funguje tak, že například obyvatelům Středočeského kraje by se měla zobrazovat jen propagace středočeských kandidátů. Na 30. srpna pak vládní strana chystá velký mítink v Plzni, kterého se zúčastní i vedení strany. Zhruba ve stejné době ČSSD nasadí billboardy, na kterých se bude s kandidáty objevovat i premiér a předseda strany Bohuslav Sobotka a které připomínají selfie.
Babiš se zapojí do kampaně v maximální míře
Na účast svého předsedy Andreje Babiše bude sázet i vládní hnutí ANO, které chce z centrální kasy uvolnit rovněž kolem 80 milionů korun. „Předseda Babiš se do kampaně zapojí jako vždy v maximální možné míře přesně tak, jak mu to dovolí ministerský úřad a práce ve Sněmovně,“ napsal ČTK Vladimír Vořechovský z komunikačního oddělení ANO. Šéf hnutí bude jak na billboardech s jednotlivými kandidáty, tak na velkoplošných reklamách. Bude se účastnit setkání s voliči i různých víkendových akcí v regionech.
Hnutí zahájilo kampaň s mottem Chceme lepší Česko už v květnu, kdy spustilo webovou stránku. Na ní mohou lidé upozorňovat na problémy, které je v regionech trápí. Podle Vořechovského má aplikace v současnosti 21 000 aktivních uživatelů. Na 2. září plánuje ANO tiskovou konferenci v Ostravě, na které znovu představí své kandidáty a témata kampaně.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vam, čtk