Otevírají se volební místnosti a Češi, Moravané a Slezané mají možnost rozhodnout o tom, kdo obsadí křesla jednadvaceti českých europoslanců. Marketingový expert Martin Jaroš na sociální síti Facebook prozradil, komu by asi tak mohl dát hlas. Šel na to přitom šalamounsky.
Předvolební kampaň podle jeho názoru nestála za nic. Jen šéf hnutí ANO a premiér Andrej Babiš zaplatil opravdu profesionální marketéry a navíc nejvíc křičel, takže má šanci uspět. Ačkoli sebral témata jiný stranám, dokázal je prezentovat lépe než původní majitelé, a to je to, co se v politice počítá.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp