Halík: „Mnozí představitelé církve u nás se stávají takovými oleandry, takovým ozdobným ornamentem všech slavností a přizvukují těm mocipánům, a to je ta extrenzivní, vnějšková, nebezpečná zbožnost, která je naprosto kontraproduktivní a která u těch myslících lidí, a zvlášť mladých lidí, to křesťanství kompromituje a oddaluje je od Krista a od evangelia.“
Odpověď: Halík, přestože sám není žádným ozdobným ornamentem, vystupuje v masmédiích jako reprezentant křesťanství, sbírá pro sebe oleandry a nejen přizvukuje, ale je aktivním nástrojem těch nejvyšších mocipánů, nadnárodních elit, které mají za cíl autogenocidu jednotlivých národů. Jeho vnějšková pseudozbožnost, stahující na buddhistické meditace do krypty zvlášť mladé lidi, je skutečně velmi nebezpečná a kontraproduktivní. Kompromituje křesťanství a oddaluje je od Krista a od evangelia.
Halík: „A je to něco, proti čemu jasně vystupuje zejména papež František. No a potom je ten druhý typ křesťanství, které bere evangelium vážně, a to je to františkovské křesťanství nebo křesťanství těch lidí, které jste jmenoval. Berou evangelium vážně.“
Odpověď: Halík je něco, jako detektor lži. Jestliže někoho chválí, pak má stejného ducha zrady Krista i národa jako on sám. Bohužel, pseudopapež František tím, že prosazuje islamizaci, tím, že v exhortaci Amoris laetitia popírá základní a neměnné principy morálních hodnot, se sám postavil proti Kristu, evangeliu a celé zdravé, křesťanské tradici. V žádném případě nemůže být pravdivým křesťanům vzorem. A nedej Bůh, aby někdo následoval to jeho líbání nohou transsexuálům a naplňoval jeho požadavek islamizace každé farnosti a každého kláštera! Jeho program je duchovní sebevraždou křesťanství i Evropy. Halík tuto sebevraždu a zradu opěvuje a nazývá ji Františkovským křesťanstvím.
Halík: „… jaké křesťanství může být nadějí pro jakou Evropu? Pro Evropu dneška a zítřka určitě není nadějí to křesťanství minulosti, ta christianitas, ta středověká křesťanská Evropa. K ní už není žádná cesta zpátky. Není k ní cesta zpátky také proto, že takhle ta křesťanská, silná Evropa nikdy neexistovala. To je romantický sen, který vybudovali romantici v napětí s osvícenci o středověké Evropě, ta byla velmi problematická. Ale prostě to nelze obnovit tu christianitas, tu křesťanskou Evropu.“
Odpověď: Halík demagogicky popře historickou realitu a suverénně tvrdí, že křesťanská Evropa nikdy neexistovala. On totiž chce, aby neexistovala. Halík tvrdí, že je křesťan i buddhista současně, tedy že je tím i oním, a buddhista to, co chce, pokládá za božské, proto Halík své chtění vyhlásil za fakt, a tím je věc uzavřena – křesťanská Evropa podle Halíka nikdy neexistovala!
Ve skutečnosti křesťanská Evropa vybudovala systém školství, univerzity, byla centrem světové vzdělanosti, stavěla nemocnice a charitativní ústavy, ustanovila spravedlivou legislativu. Respektovala evangelijní princip „Jak byste chtěli, aby lidé jednali s vámi, tak vy jednejte s nimi; v tom je celý Zákon, i proroci.“ (Mt 7,12) Křesťanská Evropa prosazovala úctu k morálním hodnotám jako je pravda, spravedlnost, čestnost, dobro nazývala dobrem a zlo zlem. Základ společnosti – rodinu – podporovala a hájila lidskou důstojnost. V této Evropě vyrostli velcí hrdinové víry, světci. Z ní vycházely misie do Ameriky, Afriky, Asie. Bez této křesťanské Evropy by nebyla kultura ani civilizace, kterou máme dnes. Halík suverénně, jako mávnutím proutku, toto vše zredukuje do fráze, že středověká Evropa prý byla velmi problematická a křesťanská Evropa prý nikdy neexistovala. Člověk na to zírá – ztratil snad už Halík rozum?
Realitou je, že do Evropy přišlo křesťanství už téměř před dvěma tisíci lety a bez navrácení se k těmto zdravým kořenům a zdravým pramenům, které vyvěrají z přijetí Božích zákonů a živého vztahu ke Kristu, Evropa zanikne. Křesťanská láska k Bohu i k bližnímu se projevuje prosazováním nejvyššího dobra, kterým je spása nesmrtelných duší. Samozřejmě, že se nedají kopírovat všechny zevnějškové křesťanské formy minulosti, ale nelze odhodit základní kámen, kterým je Ježíš Kristus. Nutnou povinností zůstává reevangelizace Evropy i evangelizace zbylého nekřesťanského světa. Ježíš řekl: Jděte ke všem národům a získávejte mi učedníky. Učte je zachovávat všechno, co jsem vám řekl. (Mt 28,19-20) Proč nechce Halík křesťanskou Evropu? Protože je to škrt přes rozpočet jeho plánům islamizace a zavádění gender schizofrenie. Halík je služebník globalistů prosazujících morální i duchovní devastaci českého národa.
Halík: „Pak je křesťanství dneška, a to, se obávám, také moc nemůže pomoci Evropě dneška a zítřka, protože je matné, slabé a unavené.“
Odpověď: Halík se obává oprávněně, protože to františkovské křesťanství nepřináší život, ale smrt.
Proč je křesťanství dneška matné, slabé a unavené? Díky takovým heretikům jako je Halík a pseudopapež František. Hereze neomodernismu zpochybnily všechny základní pravdy křesťanství, a tím podřezaly kořeny zdravému duchovnímu životu. Křesťanství je slabé pro hereze synkretismu, který v dekretu Nostra aetate vyhlásil úctu k pohanství a jeho démonům. Tato duchovní otrava přinesla 50 let po II. vatikánském koncilu katastrofální ovoce. Halík patří k těm hrobařům křesťanství, liberálním teologům, falešným prorokům, kteří opustili pravověrné učení Písma i Tradice a přijali podivuhodné aggiornamento se lží a s hříchem. Samozřejmě takové františkovské křesťanství nemůže obrodit ani vlažné křesťany, ne tak přivést na cestu pravdy lidi hledající. Halík ale nechce obnovu křesťanství, on chce jeho definitivní likvidaci a prosazení multikulturalismu propagací neopohanství a islámu.
Halík: „Ale já pevně věřím, že křesťanství zítřka může té Evropě pomoci, ale to znamená, že musí projít hlubokou reformou. A já vidím v papeži Františkovi člověka, který začíná s touhletou velkou potřebnou reformou křesťanství a že jestliže ty impulsy, které on dává, církev vezme skutečně vážně a postaví se za to, nejenže jí bude sympatický skromný a usměvavý papež, ale pochopí, jak radikální jsou ty reformy.“
Odpověď: František na prvním celosvětovém setkání mládeže v roce 2013 vyzýval mládež, aby hlavně dělala chaos. Ať vyjde do ulic a dělá chaos – to bylo jeho poselství k mládeži celého světa. Na zpáteční cestě v letadle pronesl frázi, kterou de facto schválil homosexualismus, a tím se postavil proti celému učení církve. A toto schválení při každé své cestě ještě stupňoval. Řekl, že katolická církev se musí homosexuálům omluvit. A nakonec, když vydal exhortaci Amoris laetitia, zpochybnil morální principy v jejich podstatě. Proti exhortaci se odvážně postavili dokonce 4 kardinálové a žádali vysvětlení, které však František dodnes nedal. Vnitřní rozklad, který František záměrně zavádí – to je ta hluboká reforma? Zdá se, že je tak hluboká, že sahá až do pekla.
Každý prostý člověk vidí, že František, který líbá nohy transsexuálům, má stejného ducha a stejný program jako prof. Halík. Rovněž ho podporují tytéž zákulisní elity jako Halíka a jejich cíl je společný – likvidace křesťanství i evropské kultury skrze ničení morálních hodnot a prosazování islamizace.
Halík: „Tak potom takovéhle křesťanství skutečně té Evropě, která dneska prochází ohromnými změnami, a ta Evropa budoucnosti jistě nebude křesťanská, už také nebude tak jednoznačně sekulární jako dnešní, ale bude pluralitní, a v té pluralitní kultuře může křesťanství rozvinout to nejpodstatnější, to co přijde a to co už přichází, je to především šance a výzva.“
Odpověď: Halík tvrdí: Evropa budoucnosti jistě nebude křesťanská. Jaká pohřební prognóza! Žádný muslim by o arabském světě neřekl – jistě nebude islámský. Samozřejmě, pokud bude František pokračovat v „reformě“, která je vlastně sebevraždou křesťanství, pak Evropa křesťanská nebude. Ale pokud, dá-li Bůh, se najdou zdravé obrodné proudy, které půjdou k zdravým křesťanským kořenům, pak se tyto proudy stanou kvasem a prokvasí mrtvolné liberální křesťanství. Pravdivé křesťanství je postaveno na základním principu – milovat Boha celým srdcem a bližního jako sebe a na Kristově slově: „Zapři sám sebe, vezmi svůj kříž a následuj mě“ (Mt 16,24). Jestli křesťané budou pravdivými Kristovými učedníky a následovníky, pak Evropa bude prokvašena a bude křesťanskou. A bude ještě pravdivější než ve středověku. Ten kvas vidíme právě v mučednících, kterým muslimové masově podřezávají krky, ale oni Krista nezrazují – ZDE. Tito lidé dnes pro Krista a Jeho evangelium dávají životy, a to i malé děti. Pohanský Řím byl prokvašen krví křesťanů. Dej Bůh, aby i budoucí Evropa byla prokvašena pravdivými svědky, martyry, a ne herezemi hrobařů křesťanství, jakými je František a Halík. Tito lidé neslouží Kristu, ale antikristu.
Halík: „Jestliže křesťané z toho budou podělaní a ustrašení, budou apriori nepřátelsky na to používat: to není křesťanský postoj. My musíme ve všem, co se děje, hledat tu Boží ruku a tu Boží výzvu.“
Odpověď: Halík pokrytecky nazývá Boží rukou a Boží výzvou prostředky ke zničení křesťanství, jako je Halíkem a Františkem propagovaný homosexualismus a islamizace. Říká, že když lidé budou takzvaně podělaní a ustrašení, to znamená, když nebudou podporovat přijímání uprchlíků a gay pride, a budou pravdivě tvrdit, že propagovat tyto zvrácenosti není křesťanský postoj, podle Halíka budou sami křesťané blokovat takzvaně Boží ruku a Boží výzvu. To je vrchol Halíkovy demagogie, Halík tu skutečně vystupuje jako vtělený antikrist.
Halík: „To není jednoduché, ale je to velký duchovní úkol.“
Odpověď: Zbalamutit křesťany tak, jak to Halík chce, není skutečně jednoduché, ale přiznává, že je to jeho velký duchovní úkol. Co to má Halík za duchovnost, že má takový duchovní úkol a kdo mu ho dal? Asi velký stavitel všehomíra – satan.
Halík: „Jak říkal sv. Ignác: nacházet Boha ve všech věcech. I toto jsou nějaké znamení času. A ta teologická práce je rozeznat tam ty šance a odpovědět na ně statečně a střízlivě.“
Odpověď: Svatý Ignác by vzal palici a pořádně by Halíkovi nabil, že zneužívá jeho jméno k prosazování antikristovských zájmů. Halík chce takzvaně nacházet Boha ve všech věcech, v jeho případě to znamená, že i v hříchu homosexualismu a v hrobě islamizace! To prý je teologická práce rozeznat tam ty šance, jak oklamat křesťany a donutit je statečně přijmout hřích jako normu a střízlivě se rozhodnout pro vlastní sebevraždu přijetím islamizace. A tento podvod Halík vznešeně nazývá znamením času.
Halík: „Jestliže chceme být věrni tomu obsahu, musíme stále měnit, interpretovat formy – to je – z věrnosti obsahu. A nevěrnost obsahu je prostě ulpět na těch formách, ale pak zradíme ten obsah, pak se říká něco úplně jiného. Takže tohle je strašně důležitá věc, kterou katolická teologie zdůrazňuje a kterou bychom si měli uvědomit“.
Odpověď: Nemusíme stále měnit, interpretovat formy, musíme to jen tehdy, když by formy byly proti podstatě (obsahu). Princip ohledně forem a obsahu je sám o sobě správný. Halík ale zradil obsah pravověrného učení a přijal nový, heretický obsah. Teď mu už vadí jen křesťanské formy. Proto začal tvrdit, že na nich nemůžeme ulpět.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV