Paní primátorko, v médiích je prakticky rozhodnuto o tom, že nová koalice bude na původním půdorysu ČSSD, ANO a Trojkoalice, je to pravda i podle vašeho mínění?
Už mnohokrát to v těch posledních pěti měsících vypadalo, že nová koalice je v podstatě na spadnutí, takže jsem pořád trochu opatrná. Nicméně ano, vypadá to, že jsme se na těch nejpodstatnějších věcech shodli a do dubnové schůze zastupitelstva bychom měli mít definitivně hotovo.
Aktuální informace zní, že, aby Matěj Stropnický nebyl jedním z radních, rád by zvýšil daň z nemovitostí, umíte si to představit?
Umím. A stejně tak si to dle posledních jednání umí představit i naši partneři, což je podstatné. Také jsme se shodli, že ani ostatní požadavky Zelených by neměly být překážkou, a opravdu se dá tedy říct, že je vidět poměrně jasné světlo na konci tunelu.
Velkými tématy jsou rovněž údajné vysoké marže v Pražské plynárenské, vnímáte to jako konkurenční, anebo na realitě postavený boj?
Otázka na cenu by spíše měla směřovat na vedení Pražské plynárenské, případně na jejich obchodní oddělení. Je ale zajímavé, že tu kampaň začal deník Blesk a je zároveň vlastně jediný, kdo ji celou dobu živí. Říkám to proto, jelikož souběžně s touto kampaní nabízí vlastní dodávky plynu, a je tedy přímou konkurencí. Z toho pohledu se to spíše jeví jako snaha získat nové zákazníky pro jejich vlastní produkt. Je smutné, ale zároveň velmi alarmující, že se jeden z poskytovatelů energie snižuje k takto nekalému boji.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tomáš A. Nový