Chybí investice do dobudování infrastruktury
Oldřich Vlasák ke Strategii EU 2020
Zemřel 12.10.2024
Oldřich Vlasák ke Strategii EU 2020
Budoucnost evropské automobilové dopravy je v její elektrifikaci.
Dokážeme sladit zájmy automobilového průmyslu i přírody
Vystoupení Oldřicha Vlasáka se týká obecného ustanovení o Evropském fondu pro regionální rozvoj, Evropského sociálního fondu a Fondu soudržnosti, pokud jde o zjednodušení některých požadavků a určitá ustanovení týkající se finančního řízení.
Projekty jsou zatíženy velkou měrou byrokracie
Reprezentace České republiky v rámci Evropské unie se v posledních dnech bohužel opět stala politickým tématem.
Když se v Evropské unii schvaloval evropský regulační rámec pro železnice, všichni jsme doufali, že dojde k větší průhlednosti financování tohoto sektoru ekonomiky a že se vytvoří nové příležitosti pro zapojení dalších subjektů.
Liberalizace evropské železniční dopravy nadále zůstává v říši snů.
Zjednodušení veřejných zakázek je na obzoru.
Podunajská oblast je velmi specifickým a nesporně obrovským teritoriem. Jak všichni víme, Dunaj je po Volze druhá nejdelší řeka v Evropě, která protéká nebo tvoří státní hranici celkem deseti zemí a jejíž povodí zasahuje do 19 evropských států.
Dohoda o prevenci poranění ostrými předměty je historicky první dohodou mezi sektorovými sociálními partnery.
Vzhledem k tomu, že obce a města jsou jedinými příjemci výnosu daně z nemovitosti, je nezbytné tuto daň zachovat.
Naše města a obce si musí osvojovat stále významnější úlohu v oblasti sociálních služeb. Právě obce totiž nesou obrovský potenciál při hledání a zprostředkování řešení obtížných situací svých občanů.
Ve většině států Evropské unie je hazard tradičně přísně regulován. Situace se ovšem změnila od té doby, co se největší hernou světa stal internet.