Server Novinky.cz popisuje některé střípky z připravené kampaně TOP 09 pro eurovolby. V ulicích už je například vidět billboard s „antiheslem“ Kašlete na Evropu.
„Ten billboard je provokativní tím, kolik může mít posluchačů. Protože si spousta lidí řekne, že mu stačí pivo a vepřo knedlo zelo v té jeho vesnici. Snad ještě kdyby mu někdo zařídil, že soused bude mít méně peněz než on,“ citují Novinky.cz místopředsedu strany Miroslava Kalouska, ten takto vysvětluje, proč se TOP 09 uchýlila k podobné antikampani.
Slogany útočí na odpor vůči všemu evropskému
Webové stránky TOP 09 se proměnily v tapetovací plochu, kde dostaly prostor antislogany útočící na tzv. čecháčkovství a odpor vůči všemu evropskému.
V jednom z nich si strana vzala na mušku ministra financí a majitele koncernu Agrofert Andreje Babiše: „Co? Vídeňský párky? To je snad vtip, ne? Každý přece ví, že nejlepší párky jsou od řezníka Babiše z Kostelce. Jedině s poctivým Babišovým chlebem.“
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: dkr