„Přesto, že elektrická energie nepůjde v celém centru města, snaží se město vyjít vstříc občanům prostřednictvím zajištění náhradního zdroje elektrické energie, aby byl alespoň z části zajištěn provoz,“ řekl Radomír Zimek, tajemník Městského úřadu ve Vsetíně.
Na Městském úřadě bude v provozu oddělení Czech POINT, oddělení matriky, evidence obyvatel, občanských průkazů a cestovních dokladů a také evidence vozidel. Dále bude funkční pokladna, sociální odbor a také odbor stavebního řádu.
Omezení provozu se bude týkat odboru životního prostředí, živnostenského úřadu, odboru školství a kultury a správy majetku města.
„Vzhledem k tomu, že náhradní provoz bude zajištěn pomocí agregátu, což může přinést určité komplikace, žádáme občany, aby si, pokud to bude možné, pokusili domluvit jiný termín. V případě, že jsou již objednáni, tak aby si telefonicky ověřili, že je systém funkční. Upozorňujeme také, že v celé budově nepojedou výtahy,“ uzavřel tajemník Zimek.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mestovsetin.cz