„Dobrý den, rád bych reagoval se svou troškou do mediálního mlýna,“ sdělil dotyčný pracovník redaktorovi PL. Cílem jeho dopisu byla snaha popsat, jak se prý někteří lidé z oboru gastronomie chovají, když dorazí například k němu do kanceláře. „Jsou to lidi, které poznáte na první pohled. Nevědí totiž, jak se chovat. Řada z nich, aniž bych chtěl tyto lidi kategoricky odsuzovat, je poněkud zpupná a arogantní, to vidíte na první pohled. Stačí, že nepozdraví,“ podotýká.
Čtenářům PL prý chtěl na svém příkladě demonstrovat rozdíl mezi sny a realitou.
„Já bych chtěl hlavně říct, že evidence na úřadu práce je právo, nikoliv povinnost. Tedy každý, kdo má zájem o rekvalifikaci, má problém po finanční stránce nebo právě přišel o práci, může přijít, vyplnit dotazníky a prodiskutovat, co ho čeká. Ale chci mluvit o jednom případě, na který si vzpomínám,“ poznamenává dále.
Než přejdeme na konkréta, bude důležité popsat fungování úřadu práce jako takového. Spolu s tím i ekonomickou stránku věci.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tomáš A. Nový