Dne 3. 8. 2015 nastoupil do funkce ředitele odboru regionální partnerství a vztahy B2B Mgr. Aleš Pangrác.
Na Univerzitě Karlově - Fakultě tělesné výchovy a sportu získal titul magistra v oboru management neziskových organizací, studoval též management řízení a ekonomii.
Většinu profesionální kariéry se věnoval personálnímu a organizačnímu řízení sportovních klubů a marketingu B2B a B2C zejména fotbalových klubů, jako např. FK Jablonec nebo FC Viktoria Plzeň. Zabýval se též regionálním marketingem B2B a vztahy s klíčovými zákazníky např. v T-Mobile Česká republika.
Do agentury CzechTourism přichází s bohatými zkušenostmi se vztahy B2B v regionech a v nastavení koncepce rozvoje těchto vztahů.
Na pozici vedoucí oddělení produkt management – kulturní turismus nastoupila Mgr. Vladimíra Vyhnálková.
Po studiích na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity České Budějovice, obor Česká literatura a světové dějiny a přednáškové činnosti na Vyšší soukromé škole Pražská tamtéž se věnovala převážně rozvíjení vztahů s partnerskými regiony.
Z pozice vedoucí oddělení marketingu a cestovního ruchu Jihočeského kraje v kanceláři hejtmana se podílela na přípravě a realizaci Koncepce cestovního ruchu Jihočeského kraje 2014 – 2020 a na přípravě a realizaci projektů přeshraniční spolupráce.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva